March 4, 2012

Vice Versa

struggle membuka condense milk. Hampir putus asa tapi disebabkan lapar tahap extreme, aku berjaya bukak jugak untuk membuat my oatmeal ;)

Hari ni aku prefer untuk duduk di rumah merehatkan diri. Sentuh sedikit pasal kerja, memang banyak nak kene buat so...biarlah. Pernah tak terfikir or buat sesuatu untuk memenuhi hati atau kehendak orang yang kita sayang dan akhirnya just abandon kite begitu saja? Sayang punya pasal semua pun sanggup kan tapi untuk tujuan membalas tu bagi aku biarlah ditentukan oleh tuhan. Biar menyesal buat daripada tak buat ;)

Kenapa mode nak bercuti semakin menebal? Banyak tempat dalam kepala nak pergi. jadi cabin crew?owhh tidak mungkin sebab faktor usia dan aku sayang relationship aku skarang ok ;)

Telefon berbunyi banyak kali tapi aku tidak mahu menjawab. Aku bukan anak Dato'. So kau ada masalah ke? Owh ya, lagi satu, bukan berfikiran kolot atau konservatif dan lain-lain. Melalui pengalaman, lelaki ni mostly kalau da start say hello, hi buat ape tu? akhirnya mesti ingat kite syok kat dia la dengan membalas apa yang ditanya. Malas aku nak start the conversation yang akhirnya aku malas nak layan.

Nak berkawan tak salah tapi nanti bile da suke dan sebagainya tuh yang malas tuh. Perempuan pun sama jugak, cukup menyampah bila kegedikan teserlah bila lelaki yang diminati memberi respon tapi kadang-kadang tak de maksud yang lebih pun. Senang cerita flirting la. Nyampah.

Kikis Kikis kikis. Ape tu? Terlampau general. Aku tetap Aku.ZaRA.

No comments:

Post a Comment