February 23, 2012

Itu Aku

Baru saje selesai menunaikan kewajipan sebagai seorang hamba. Pelbagai perkara yang berlaku di sekeliling aku. Aku rasa seakan tidak mampu menanggungnya tapi inilah dugaan dalam kehidupan di dunia ini. Berselindung di sebalik senyum, Berdiam diri, Kurang bercakap, Ya, itulah aku.

Aku hanya redha dengan ketentuanNya.


Ok xmo emo.tadi masa aku otw pegi office, aku dapat phone call from Omaha. Jauh kan. Mana aku tau? sebabkan phone yang canggih tersangat ni la siap keluarkan location of the caller. ok fine whatever. Aku da agak da siapa tapi yang best aku di interview sampai la aku sampai ke office. Mula la merepek je aku jawab tapi ada aku kisah? So lepas balik kursus ni aku nak buat preparation nak pegi interview and assessment. Wish me luck :)

Alhamdulillah, yang paling happy dapat cakap ngan my mom. Lucky dia ok. ibarat kene lottery la katanya. Rezeki dia, alhamdulillah. Siap offer birthday present in advance.Hmm cube teka ape? hehehe

Ni bila da dekat Batu Gajah ni, mula la teringat peristiwa berkursus 2010 :)(challanging year 4 me).rasa syukur sangat bila relationship ngan my family ok especially with my parents. As an adult you should be mature in order to tackle whatever that u faced. Smile from me.ZaRA.

No comments:

Post a Comment