February 17, 2012

Saya Sayang Mama Dia

Minggu ni agak padat jadual aku. Dari Port Dickson untuk berkursus. Sabar je la kene workout jugak kan. Kemudian bila da pit stop ke rumah, aku sambung perjalanan ke Batu Gajah Hospital untuk melawat mama affni. Sedih tengok dia setelah 12 tahun berkawan, ini pertama kali aku bertemu dengan nya. Nyata muka nya persis Affnie. Happy aku dapat berjumpa dengannya. Miss u too Affnie ;) Kak Anis, terima kasih sudi meluangkan masa untuk kite semua berkumpul. Seronok dapat pergi rumah Affni. Aku suke. Rasa tenang je. Aku enjoy the enviroment. Kampar, here i am!!!!

Nasi Lemak for breakfast ;)
Bak kata Affnie, terasa macam sewa rumah di Kampung Baru bila hanya kite orang saje di rumah. Anak buahnya buat aku rasa geram dengan petah bercakap. Opah yang sporting. I like. Love this family. Insyallah, nanti aku akan datang lagi.

So aku berehat di rumah. Mood membaca datang pula. Tapi baca online la. Terima kasih to Affnie and kak Anis. Rasa dapat inspiration walaupun jumpe sekejap. Jadi lebih matang maksud berfikir dengan lebih positif. Yeah its true 'rindu pada diri yang lama' di mana sangat chill. Insyallah, dalam proses ke arah situ. Belajar untuk menjadi lebih tenang dan terima hakikat atau redha dengan apa yang telah ditentukan oleh tuhan.

Disebabkan penundaan perjalanan ke Singapore, aku rasa elok aku berehat-rehat. Ape yang aku ingin katakan aku rasa sangat bersyukur dan gembira dapat meluangkan masa bersama Affnie and family serta kak Anis. I Love uols so much. Thank you so much. Insyallah, kita akan berjumpe lagi.ZaRA.


Us together ;)

No comments:

Post a Comment