March 14, 2012

Start Lite

Never look back but learn from it ;) Hey, kadang kala aku mampu tersenyum bila teringat kisah lama. Mungkin ketika itu tidak berfikiran jauh dan aku hanya pandang dari satu sudut. Alhamdulillah, bila tengok dari banyak perspective, perasaan negatif secara beransur hilang.

Last week, sedikit letih tapi aku rasa happy sebab dapat spend time with Ash and also his family. Thank you so much. I love his family how i wish i have that ;) Sampai juga aku. Alhamdulillah, walaupun ada dugaan tapi aku perlu kuat dan sabar.

Ok ni aku terfikir, napa ya kadang kala aku rasa macam aku nih over react or macam aku rasa excited lebih towards....you know. Yes memang pun tapi aku takut sebab mana la tau aku syok sendiri. malu jek kalau macam tuh. Aku takut bila aku relax semua perasaan tuh hilang. Yeah, pernah aku capai tahap tu dulu apabila berada dalam keadaaan tidak pasti. hmmm help me. give me strength ;(

Aku berdoa agar semua berjalan dengan lancar. You mean a lot to me Ash and i can't describe it in a words. To my dear Affnie, i want you to become stronger than ever as i will always be with you.Insyallah.ZaRA.


No comments:

Post a Comment