March 19, 2012

Kasih Suci

I. Its been a sad momment. Pemergian Mama Affnie dapat dirasai. Aku dapat rasakan kesedihan itu. Be strong girl. I will always be with you. Insyallah. Aku rasakan perasaan yang pilu dalam wajah babah. Huh, hanya tuhan saja yang tahu pemergian orang yang tersayang dalam hidup.

II. Keikhlasan seorang lelaki bernama suami yang sanggup berkorban untuk isteri. Susah nak nampak dalam modern life skarang ini. Sekadar menabur janji manis. Harta benda bukan segalanya bagi aku tapi keikhlasan dan penghargaan cukup memadai.

III. Tanya pada diri adakah benar-benar ikhlas dengan seseorang itu? Menyayangi dan mencintainya sepenuh hati? Kalau ikhlas, kau tidak akan mengungkit semua kisah lalu "What pass is past'. Sedih macam mana pun dibuat. Aku pantang skit kalau orang nak ungkit nih sebab jawapan dari aku senang je, just leave it and you can move on without me ok. aku rasa syukur sebab God have open up my heart to my dearly, Ash ;) Yeah. I'm confident he is the one. Insyallah kalau ada kepercayaan.

IV. Ok since we are talking about ikhlas. Aku tak tau la apa yang orang kategori kan diri aku tapi aku tak kisah sebab bukan manusia ini yang menentukan hidup aku. Aku sudah bersedia untuk berkongsi hidup aku dengan Ash. Dia? hmm nak explain macam mane eyh? Yeah aku tau semua mesti rungsing or say that money is everything. Aku bukan la orang yang kaya sangat pun but as for me, we can figure it out if we determine to do it.

V. Hey, i said I M READY...Its there still not good enough? haha funny aite. I'm not that desprate or being conservative but i just want to make things easier. It is so hard?????Goshhh. Yeah i've read something says that we dont have to put so much hope on something because it will lead to frustration if we doesn't get it. Yeah it's true but i have already take the risk. This is what we called life.

VI. Adakah anda rasa anda hot????Owh tidak. Itu jawapan aku. Apa yang aku sampaikan dalam blog dulu tuh it just for fun and tidaklah aku merasakan diri ini hot. Kalau cerita lelaki ini lelaki itu mau try sama aku? Kasi siku la babe. Haih, nyampah pulak aku. Being loyal? Yeah i m. Sebab aku rasa itu memang diri aku sebenarnya (SEBELUM di bisik anasir luar yang JELES). Syukur i'm back.ZaRA.


No comments:

Post a Comment