January 28, 2012

Travelling

yeah, that's my passion. memang kene bekerja keras untuk merealisasikannye. tetiba terlintas idea, kan best kalau ada group travelling. Senang bila pegi reramai sebab kos murah sedikit tapi make sure si organiser pandai dan tak mark up the price la kan.

Mungkin aura travelling tengah ada ni kut. Nak jadi Stewardess memang mara la bapak aku. Hope my future lifetime partner ada passion yang sama. Kalau tak ada orang nak, i will go where ever i want. tiada saiapa peduli pun. Aku da start travelling balik. Thanks kepada orang-orang yang terdekat sebab bagi balik semangat nak travel walaupun tanpa disedari. Aku suke driving tanpa henti buat masa ni.

Naik bus da selalu sangat zaman belajar dulu plus lately ni da start balik. naik train belum cube lagi tp rasanye mcm nak try je. Layan sorang pun ok jugak kan? Ok aku nk continue kerja ni. tengok body builder ni geli plak aku.eee ok ya.ZaRa.

No comments:

Post a Comment