January 25, 2012

Sepak Bola

Hujung minggu yang penuh sibuk. yes, dari last week. banyak benda yang aku settlekan sebelum berkampung di putrajaya. abis mengelupas muka aku nih. Syukur sangat sebab dapat spend time dengan Ash lama skit. Seperti biasa bermain futsal bersama Fly FC dengan parlimen Jerai. Sengal kan tapi aku harap tak pergi jauh pun nanti kontroversi.

Sambil menyelam minum air. sempat melihat barang kat alamanda yang tak seberapa tuh. layan je la. Jalan skit berhenti, jalan sikit berhenti sebab ada je pit stop jumpe kawan-kawan time futsal tuh. Layan kan aje. To Ash, thank you very much cause never stop supporting me. Sambil bekerja sambil ber futsal.

Semakin hari aku realise. Jangan terlampau mencari kesempurnaan kalau diri sendiri tak cukup sempurna. wah ayat tak mau kalah. Aku tak nak mengharap lebih dari seseorang yang aku sayang sebab akan rasa kecewa bila harapan tu tak jadi. Semua kisah lepas cukup bagi aku pengajaran.

Semalam spend the whole day dengan my BFF. melantak sakan dari Pavillion sampai ke main bowling la kan. Misi utama nak pegi bercuti dan officially they bought the flight tickets this morning. Rasa serba salah dengan Ash. Yeah, i've plan to go holiday with him. Insyallah, i will keep that promise. Aku pergi bercuti pun ada agenda lain sebenarnya. Nak mencari dan membeli barang untuk Ash & Me..... Faham je lah.

ok kekeringan idea ketika ini. sebab dalam kepala aku ni rasa nak makan ice-cream chocotop. yum yum. ZaRa.

No comments:

Post a Comment