January 14, 2012

Timeline

8.00 am *Suppost aku naik bas da skarang ni.sebab teritinggal phone, aku tunggu la kakak aku hantar.jenuh aku cari public phone.macam teruja la sebab da lama gila kut aku tak guna public phone.

8.30 am *Finally aku naik bus.As usual, aku suke bli ticket on da spot. bermulalah perjalanan aku. nak tido awek kat sebelah ushar2. ingat aku lesbian ke ape. haha mungkin aku kelihatan menarik kut. kah kah kah, perasan kan. ni drama dari Ash la ni.

10.30 am *Aku sampai la dekat station bus ni. sementara tunggu Ash, aku lepak breakfast kat McD. ada cite jugak, mak cik mane ntah dtg duduk kat table aku nk pinjam duit.katanye terlepas bas.aduyai walaupn aku ni ada la kelurusan bendul skit tapi aku drama balik la ngan mak cik ni cakap aku pun orang yang belikan.hahaha.

11.30 am *Yeah, Ash pick me up. So aku teman Ash breakfast inside the car tepi pantai.Tengok commandor punye training kat situ. Haha ada budak teruja bila dapat buku kannn. nak jalan2 kat tepi pantai tapi tak mo la. panas time tuh.

1.00 pm *Ingat nk tengok movie tapi tak ada cerita best.so main game la.outrunners for sure sebab aku lemah betul main daytona.hahaha. sempat tengok rumah yg bakal naik di tepi laut. hmm menarik.

Dia orang buat pakai coins 1 sen
It's dragon ;)
5.00 pm *Tengok friendly game kat stadium tun fatimah. askar kalau main mmg redah je mentang2 la fitness level sentiasa ada je.aku? da mengantuk jugak la sbb bangun awl kut.hehe teman la si Ash ni. passion dia.

7.00 pm *Lepak ngan Ash. Pegi tengok rumah baru dia.cantik, aku suke. simple. kesian dia terpaksa ikut aku punye diet so dia turut tak makan malam. nk buat proposal pun ape pun tak boleh. aku tetiba rasa exited pulak nak beli furniture. berangan jekk.

10.00 pm *I'm leaving. sedih la jugak tapi this is part of my relationship. trust play the important role but aku.... hmmm ntah la. A lil bit tired so aku tido all the way. Hope to get a wonderful weekend :) nite people.

zara. :)


No comments:

Post a Comment