January 29, 2012

Let history remain As history

'i think this is not right'. aku rasa kurang selesa bila my ex try to hit on me. Macam2 bermain dlm fikiran aku. As for me, i m ready to be with my future life time partner. Tapi siapakah yang BETUL-BETUL serious? Macam tak percaya je i'm ready towards that. Whatever la. Who cares aite.

Aku bukan la baik sangat pun tapi aku rasa da tak perlu terjerumus ke arah menjadi pilihan kedua. Aku sanggup jadi single seumur hidup daripada menjadi pilihan kedua yang sentiasa memakan hati.

Hey guys, please made up ur mind n decide la. Clear things up and stop playing around ok. Nape orang suke take advantage on me? why? why? Sabar je la yang mampu aku lakukan dan biar tuhan saja yang membalas. ini ujian untuk aku so deal with it.

Semua orang ada keistimewaannya. Aku susah untuk berkata-kata kerana aku tidak suka menyusahkan orang. Biarlah sakit, sedih, luka disimpan dalam hati. Aku bukan tidak cuba untuk berkongsi tetapi aku rasa sedih di saat aku memerlukan seperti..... abaikan. May be da patut lupakan kata-kata harapan yang palsu rasanya. I'm not emotional but aku rasa tak selesa. best solution i think is remain silent. That's me. ZaRa.

No comments:

Post a Comment