December 19, 2011

Penglipur lara

books.buku.itu adalah teman aku. its my hobby. reading books. tp makin lama makin kurang ada masa untuk membaca. i like stories. suke mendengar orang bercerita. suke bercerita jika benar2 aku ada cerita kalau tidak, aku memang akan membisu drpd bercerita.

sangat syukur dapat kawan2 yang menyayangi aku walaupun dgn pelbagai cara mereka. terima kasih kerana memahami situasi aku. aku mohon maaf sekiranya aku kurang or xperfect tapi aku cuba untuk menjadi kawan yang baik.

jatuh bangun aku, korang tetap ada. sedih happy aku korang dengar. betapa bernilainya korang di sisi aku.

malam ni aku harapkan dapat bercerita atau berkongsi cerita dengan.... tapi tak apelah.biar aku simpan semua cerita aku kepada mereka yang benar2 sudi mendengar.selamat malam.zara.

No comments:

Post a Comment