December 21, 2011

Aku,Kau & Dia


jam menunjukkan pukul 11.11 pagi. setelah beraerobic, badan rasa letih tapi semangat tetap ada untuk menghabiskan sisa-sisa kerja yang tak pernah habis. Tinggal beberapa hari sahaja untuk tahun 2011. Bermacam-macam yang telah aku harungi. tetapi tidaklah sehebat tahun 2010. 

Sekarang ini, aku banyak melihat gambar dan barang untuk simpanan aku. hmm tak tahu dengan siapa akan diakhiri tapi aku bersedia sahaja. Dendam?owh cuba letak di belakang aku kerana tiada istilah itu dalam kamus aku. aku harapkan dapat tawaran lain kerana aku mahu betul-betul menjadikan 2012 sebagai permulaan untuk membina kehidupan aku ke arah yang lebih stabil.Insyallah.

love her style
Istilah paksa?aku? haha kelakar aku rasa. masa hampir tiba untuk aku lepaskan cerita lama. tiada masa untuk patah balik. ia akan sentiasa menjadi panduan aku agar menjadi yang lebih baik pada masa akan datang. kahwin? Insyallah.Jodoh yang menjadi pilihan tu ada. semua ketentuan tuhan. tapi aku sentiasa berusaha ke arah itu. jangan salahkan takdir kalau sendiri tak berusaha ke arah itu dan sama juga dengan pasangan. memerlukan kerjasama si sini.cewahhh.

penampilan?hmm tengok je la kat sebelah ni. mmg totally me la. aku memang tak dapat nak pisah dengan jeans n shirts. pernah la buat percubaan tapi tak menjadi. sekali-sekala ok kut baru la ada 'spark'. Rambut pendek?sangat suke tau. that's me. Aku bukan ayu-ayu gitu tapi aku staright ok.tak ada ke arah songsang ke ape.

family?alhamdulillah. secara kasar ok. biasa la ada konflik sikit-sikit tu. itu la nama kehidupan. aku harap abah dan mak sihat. sama juga ngan atuk n awam kat kampung tu. cukup-cukup la bagi tekanan kat aku ok.haha. bercakap pasal cemburu kan, teringat aku zaman purba aku waktu mula-mula nak serious bercinta. istilah cemburu dalam kamus cinta aku, tipis sekali. sebab aku bagi kepercayaan kepada my partner. tapi itu pasal la kene di stupidkan. bila da sedar sekarang, aku rasa perlu sedikit kut tapi sentiasa ingatkan diri aku bila da nak capai tahap extreme, dia tu cume pinjaman tuhan pada aku. hargai la dia selagi dia bersama aku. bukan drama ok.

sebenarnya aku da nak start bukak planning untuk masa depan. ada la sikit-sikit. aku da lama tak shopping yang terlampau sakan. sebab? hmm tak nak terperinci sangat tapi semua pasal status kewangan la. biar la abah kaya tapi aku? berusaha la. Abah tak pernah amik hasil gaji mak daripada dia start kawin. sentap aku dengar bila kakak aku cerita. hmm adalah sedikit darah tu mengalir kat aku. berusaha keras abah sampai sekarang tapi orang je tak hargai. tak kan kita nak cakap apa yang kita buat kan kalau kita ikhlas. sama juga kalau orang gila tak kan mengaku dia orang gila.

ok la. nanti sambung lain k.kepada Ash, terima kasih yang tak terhingga kerana membuka semula hati aku. Hanya tuhan dapat membalas segala yang telah kau dilakukan. Dan aku rasa kau tahu apa yang perlu dilakukan. Haha. faham-faham la.Sekian.zara. 

No comments:

Post a Comment