December 13, 2011

lari dan terus berlari

kasihan. itu boleh aku katakan. ternyata dia sangat mencintai Ash. Aku rasa serba salah. nak saje aku keluar dari picture ni. Itu semua terpulang kepada Ash. 4 tahun...lama tuh. aku ni baru lagi. ape la sangat. Aku tak baik tapi aku cuba jadi yang terbaik. Tinggalkan Ash dahulu begitu sahaja tanpa explanation. Aku salah dan juga takut.

Aku bersedia untuk undur diri sebab aku takut satu hari bila aku da fall in love dearly dia left aku just like that. Aku baru nak tido dengan tenang tapi setelah terbaca 'i m yours and u r mine'? macam rasa kene gilis je hati aku ni. tapi kenapa aku kene rasa begitu?adakah adil untuk Ash or dia?

Aku terima saja. Aku happy bersama Ash. Aku hargai apa yang dia lakukan cuma setiap kali aku bersamanya, aku selalu berfikir, adakah tangan yang aku genggam ini akan bersama aku selamanya. Aku tau semuanya pinjaman tuhan. Tapi aku tak nak share. its very painful. aku sanggup be alone dari sharing. yes, sebab tu setiap kali aku kenang perkataan sayang love u, holding hands tu semua adakah ianya memang untuk aku atau hanya sekadar jasad yang ada di sebelah aku?

aku semakin lama semakin keliru. aku memang akan bagi masa dan u can have all time in this world. Aku tak akan halang. Sebab aku takut aku akan lakukan perkara yang sama yang pernah aku lakukan dahulu walaupun aku masih sayang pada Ash. And i will never stop running. ZaRA.

1 comment:

  1. Good luck..if he can do like that to her gf, you will be in her position too, it just the matter of time. wishing u all happiness ahead and Allah forgiveness in the meantime.

    ReplyDelete