December 12, 2011

its monday n holiday ;)

i love to be at home. yup, rather than go out. semalam banjir. huhuhu aku da start balik lepak sorang-sorang pergi drive sana sini. best. relax. bila rasa benda nak ending, aku akan pergi kat starting point dia. tengok balik how does it start. it's hard to get to the end.

ok. i mark his word. that is me. jangan tabur janji & harapan kalau memang tak ada keinginan untuk melakukannya. enough la. happy tengok abah ulang alik to mosque. cute sangat. haha biarla nak kata ape pun aku tak kisah.

hari ni aku rada aku banyak main kinect. menari macam orang gile. haha ada harapan la jadi tiang lampu lagi nih. ok so best, dapat tengok both of my sista buat cakes for their love one birthday walaupun yang sorang tu suppost buat on september kan. haha. kalau aku yang bake, mmg jadi rocky road la cake aku.

Alhamdulillah, lega dapat dengar suara Ash tadi. Rasa bersalah pulak dia sakit sepanjang hari. mungkin aku serabutkan dia last nite. i'm sorry because i tak boleh tahan da. ok enough. eee cepat la save the date. hahaahahaha

ok la aku nak sambung layan gadgets aku. love. zara.

No comments:

Post a Comment