December 7, 2011

Ombak Rindu Zara

Tuhan tu adil. Ada hikmah sebenarnya. Tuhan seperti memakbulkan permintaan hati kecik aku ni. Aku tak berharap tetapi Alhamdulillah, dapat juga aku tahu ape kebenarannya.

Adakah salah jika kita interfier niat pasangan yang ingin berkahwin? Please someone answer me. Aku rasa serba salah dan takut kehilangan. Semua di dunia ini hanyalah pinjaman tuhan. Ingatan untuk diri aku.

Miss Afnie, saya rasa kite punye masalah sudah hampir sama. Aku juga ingin menyelesaikan komplikasi cinta yang aku hadapi dalam tahun ini juga. Better now then never.

Aku rasa sudah banyak masa aku berikan. Terpulang kepada individu tersebut untuk membuat keputusan. Aku juga mempunyai prinsip hidup.

Cerita ombak rindu sebenarnya adalah dedikasi aku untuknya. sedikit sebanyak ada message yang cuba  aku sampaikan. Bukan terpengaruh dengan filem tetapi sedikit sebanyak ada realiti personaliti aku di dalam watak yang di mainkan.

Terima kasih semua. Harap di harap tahun 2012 akan memberi sinar baru. Sekian ;)) zara.

No comments:

Post a Comment