October 10, 2011

Sunrise

ya allah. selamat perjalanan aku dari kl-kuantan-kt-kuantan-kl. syukur. for these 4 days, macam holiday jugak la dari kursus. thanks Ash sbb bawak pegi tgk sunrise. really love it ;)


the wave of the sea help me get to me

jiwang kejap ok. i can feel how to fall in love again. but seriously i m scared. but if i want it i have to take the risk. happy dapat jalan-jalan kat kt. thanks to kak anis sebab sudi layan adik mu yang mengada nih. rindu akak ;)

disebabkan penat yang melampau, aku stay kat kuantan for 1 nite before balik kl. here we go again. aku agak sedikit pissed off kalau remind benda kat kuantan nih. tapi ada sesuatu yang mengubah perspective aku tu. i just have to get rid of my past. Thanks Ash for taking me touring kuantan. hidup jugak la kat kuantan ni. dekat sini jugak we had the conversation face to face. the only thing that keep bothering me....hmmm it this real? is he serious? is he the one? i m scared to be hurt.

yes i cannot lie to myself that i still love him. skarang buat aku sentiasa bersedia dan terima the fact if he's not for me. i dont want others get hurts just because of me. its not i m giving up but i dont like to interfier someone life. if u were happy just go on with it. aku tak nak lawan takdir sebab itu boleh mendatangkan satu rasa yang sangat sakit. ape2 pun thank u so much for the chances that u give it to me ;)
*232*

No comments:

Post a Comment