October 12, 2011

Back at one

1. bile ada sesuatu yang kacu fikiran, i prefer to stay at home. tak kisah la walau di mana aku berada tapi pasti aku mau pulang. heaven rasa.

2. nak rase peaceful, aku tgk view laut. hmm relax dengan rasa angin2 tuh.

3. tetiba rasa nak makan chocolate plak. stress betul nih.

4. aku da tak suka nak paksa2 or taruh harapan supaya semuanya jadi sebab aku tak nak dissapppoint. so aku prefer relax je. da rasa macam budak kecik bile sume benda yang nak mesti dapat. wake up girl!!.

5. hidup ni pendek je. just hargai apa yang ada disekeliling. semua tu pinjaman tuhan. bila-bila pun dia boleh amik so hargai setiap saat apa yang aku ada.

6. skyping everyday make me miss him a lot. i m scared to rolling in the deep. but i cant lie anymore. its been a year. ke patut aku back off?hmm doesnt mean i give up but i dont want to force.

No comments:

Post a Comment