October 5, 2011

Its 4s not 5

pepagi lagi geram aku ngan apple. punyelah tunggu iphone 5 skali yang keluar iphone 4s. sengal je. bukan aku je yang xpuas hati tapi ramai jugak la penggemar apple nih. hmm nampaknya aku bli ipad la mcm nih (budget duit dtg dr langit).

seharian me'review' tepon tuh sambil buat kerja. layan je la. nasib la ada aerobic so distract aku kejap kan. malam karang ada futsal kat putrajaya. hmm nak bagi barang pun susah. karang aku campak karang kata ape plak.huhu.

nak packing lagi barang nak gi terenggganu pagi nanti. aduyai. nasib la first time aku pegi sana. haha harap kak anis dapat culik aku gi lepak2 sama dia kat sana. Uncle Ash mesti sebok ngan Mac Book Pro baru dia. Nasib la Daniel ada karang kalau tak abis aku kena nanti.

k la saje je penat nak kemas barang ni plus nak gi futsal ni dulu.later ;)

No comments:

Post a Comment