September 28, 2011

Dugaan & Cabaran dalam kehidupan dari dulu, kini dan selamanya

sekarang ni berdepan dengan memacam benda. dugaan sungguh banyak dari memacam aspek. sabar je la. tak suka nak pointing fingers because as a human being, tak ada siapa yang perfect. tapi janganlah melampau sangat. da capai tahap redha, tuduh la pape pun, kadang nak explain pun seems tak berguna. statement yang menyakitkan hati tapi sabar je la. biar je la aku je yang tau perkara sebenar.

i'm leaving ;) Dubai may be.who know aite. aku hanya bersabar. jika ada peluang, aku akan pergi. honestly memang aku tak minat politik. da silap core business rupanya patut la lemau kekadang. aku jadi cabin crew? sudah la, penat nak pegi harung bebudak lepasan sekolah seh. tengok je la mana rezeki yang ada.

family alhamdulillah. biase la aku selalu berada dalam keadaan tersepit between my parents. sedih tapi aku memang xtau nak express macam mana. tersepit dalam situasi. hope semua faham keadaan. bingung jugak aku dibuatnya tapi aku hanya bersabar saja. i love my sisters because we were always together no matter what happen. ;)

Rasa release bila dapat spend time dengan Cik Affnie. Love u girl. harap dapat pegi holiday sama kamu. tapi kamu ada abg untuk dijaga. hehe. happy for you. hope ur parents getting well dear. pray for them ok.

open house selamat diadakan. walaupun kene kerja pagi tu tapi ok jer. dapat la jumpe beberapa kawan time study dulu. thanks kepada mereka yang sudi datang. terima kasih orang yang datang jauh dari kajang. sempat lagi berfutsal lepas makan. memang gila membedal nasi impit ngan kuah kacang. sopan lagi bermain futsal. nasib la aku tak cukup gedik seperti gf Joshua nih.hahaha.

bila la nak dapat phone baru lagi nih. gile tamak. xpe asal tak susahkan sesape pon kannn. laptop? hmm bagi uncle Ash dulu la. aku bebila pun boleh. Macam2 nak beli kalau bab gadget nih tapi kene sabar la.

Minggu depan nak pegi kuala terengganu. jauhnya. never been there. kursus aka holiday. Ikut perancangan, aku tumpang orang je. Tapi bayar la xsedap rasanya kalau nak free ride kan. Nasib la ada orang sudi nak tumpangkan kalau tak tak de makna aku nak drive. Da terbayang pantai kat sana. suke tengok view laut tapi xsuke nak mandi2 nih. eeewww. Layan angin.uhhhh bestnye. Ada plan ngan uncle Ash nak gi shopping bagai sambil melawat kawan2 yang ada kat sana. hope sume berjalan dengan selamatnya.

i will update soon. hope to have a safe trip. salam ;)

No comments:

Post a Comment