August 13, 2011

Panjang Umur

syukur i m still alive ;) semalam really not my day. sangat shock with the accident kat bangsar but alhamdulillah. i just need someone to talk to. bukan apa just to distract aku je. thanks.

plus dengan work load yang melampau. ingat aku perempuan so kene rajin la buat sume benda. ceh. layan je la. habis je kerja aku sume nih aku nak cuti panjang. pegi holiday duduk tepi pantai or paling kuat duduk rumah sorang2 tapi maybe in october la kut. huh. lama lagi.

banyak sangat benda nak fikir sampai kadang-kadang aku rasa lost. sorry kepada sesiapa yang terkene impact dia pasal aku tak sengaja. bosan la macam 24/7 nak fikir pasal kerja je. Dengan tambah with personal matter lagi. Macam mana la kalau aku ada serious commitment. Insyallah boleh.

Kalau la dapat job baru, hope it will change everything in my life. too much to talk about it. Ni la dia kalau kerja office babe, melarat. Cukup untuk hari ni sebab aku rasa penantian kian menipis so just wait n c.

No comments:

Post a Comment