August 7, 2011

Story Line

1.bulan nih rasa macam free. lebih teratur. agenda dilakukan mengikut seperti yang aku rancang. alhamdulillah settle.

2.baru lepas buat treatment. rasa light my head ;) aku ngan manager tuh da macam member da so da set for the next treatment. yeah. happy.

3.so skarang masa untuk mengupdate my wordrobe. isi dia la. konsep one in one out masih lagi aku pegang. tapi aku still dengan jeans n t-shirts. that's me simple je. hmm have to do something about it. need victoria as a advisor. haha

4. financial ok. cume bila teringat satu benda tuh rasa menyampah gile tapi biar je la. karma, ini hari kau buat aku susah next time, kau susah faham2 je la. nak structure balik in-terms of saving. mana la tau tiba-tiba ada orang ajak kawin. hah tak ke gila nanti. uk trip lagi. huh

5. bab relationship. this going to be long. sorry. my family, alhamdulillah, cume my mom, i missed her. my fwens, thanks cause always been supportive. ok bab boys plak.

my ex waktu zaman sekolah. ntah sibuk je nak 24/7 nak appear kat my wall. i just being a friend & not more that ok. urghh sabar je la.

to be honest, i can be classified illegal rite now. fall in love with someone boyfriend. owh god, what should i do? back off? does he feel the same? huh mimpi ngeri la aku.

6. baru start balik untuk tengok korean drama. last time tengok pun masa zaman uni because semester break panjang so memang syok la layan. latest drama aku tengok 'personal taste'. the main character for this drama ada la skit persamaan jalan cerita dia dengan aku. kebetulan. iaitu being hurt by love before. night mare seh. tapi lucky her dapat partner baru yang merupakan true friend. that's what i love when being a life time partner. kawan sampai bile2 ;)

7. kalau la takdir tuhan aku hidup sampai hari ni aje. aku happy je dengan apa yang aku ada skarang. thank u so much. syukur ;)

No comments:

Post a Comment