August 22, 2011

Pillow talk

last week sangat busy and i manage to have my rest during the weekend with some therapy ;) - shopping. window je la yang mampu kut kannnn. xde la susahkan sesape pun yang makan hasil orang lain. thanks to my sifu that give me motivation for me to further my studies. insyallah next year kalau sumenya stable. banyak nak achieve sebelum mati ni. huhu deal dengan world life nih letih jugak la tapi kene tempuh jugak la walaupun pedih. happy tu sementara je.

haha banyak kali jugak lately thinking nak bold kan kepala sama ngan tepon baru. kakaka sakai. bab gadget memang lemah skit plus dengan kasut slipper n so on. da berapa pair da nih since my sister when back from state. ni gara2 kene stole la. sengal. memacam kene stole tapi sabar je la. ada hikmah. aku sangat percaya dengan sesuatu yang dilakukan ada balasan setimpal cume lambat atau cepat sedar atau xsedar.

urghh i m thinking of new job may be next year. banyak nak buat next year. please dont ask me about marriage ok. buat aku sangat bengang dengan seseorang. urghhh sengal xbleh tengok aku happy. xpe u will get the pay dude.

da lama xlepak ngan my school fwen semalam dapat la lepak till late nite at her house. we are going for vacation again. yeah hopefully jadi lagi. nasib baik taste destination sama. nak pegi island n relaxkan mind.

aku tak suka susahkan orang. tapi orang suke susahkan aku. nape? sebab suke tolong orang ke? sebab tak suke tengok orang yang rapat dengan aku susah. sebab aku fikirkan orang lain jugak bukan pentingkan diri sendiri aje. selalu ingatkan diri biar ape pun orang buat kat aku or apa aku buat kat orang u will get the payback babe. learn from mistake n selalu berusaha untuk jadi lebih baik dari sedia ada.

'Assumptions are the termites of relationships'

salam.nite ;)

No comments:

Post a Comment