June 13, 2011

Appreciation

where to start. of course from the beginning. lu bla, wa cari. dulu, aku tak pertahankan what is mine sebab aku rasa semua tuh bukan milik aku. skarang semua tu tinggal kenangan. rosak hanya kerana aku yang membenarkan orang lain interfier. sengal jugak aku rase.haihh sabar je la (nih la ayat aku untuk sedapkan hati). ok ke tak ok ke sama je aku nih.


"They are getting married this year" bisikan sayu2 kedengaran dari seorang kawanku. tipu cakap tak sedih tapi itu semua memang yang aku nak dulu. Melihat dia lebih matang, belajar menghargai pengorbanan seseorang yang menyayangi dia, dan lakukan apa saja untuk orang yang dia sayang. haha apesal la baik sangat tak ke kau nak orang buat nih semua kat kau?.sengal la kau 232.


Aku tak pernah rasa jatuh gila babi mcm tuh. rosak semua tapi dia boleh berlakon macam tak bersalah langsung dengan hujah yang memang tak boleh bla. kalau bahasa kasar skit orang kata "kau memang sial". Sedih la bila orang yang kita trusted selama nih sebenarnya tak boleh tengok kita bahagia. Padahal aku tak pernah kacau pun hidup dia. bleh menang grammy berbakul-bakul.


i believe that life is about trusting your feelings and taking chances - losing and finding hapiness - appreciating the memories - learning from the past - and realizing people change.... chow ;P

No comments:

Post a Comment