June 23, 2011

apa mau?

ni da twice dia buat macam ni. kalau masuk the third time (kalau sempat la), memang sorry la babe, memang aku akan kata 'nyah kau!'.

hello. busy sedikit lately. letih tapi seronok at least aku isi semua masa terluang aku. aku nih slalu fikir terlalu ke depan yang selalunya apa yang aku aspect tuh jadi. sebab hidup ni kene la realistic jangan setakat nak plan saje.

haha actually aku jadi blur bila ada yang melemparkan kepada aku 'ape yang sebenarnya perempuan nak?' haha berfikir panjang aku dibuatnya nak jawab soalan tu.

ok since aku da clear nak jawab soalan itu, mari mula dengan appreciate. maksudnya adalah hargai sesama kita. contoh macam bile masa dapat bersama, just hargai setiap momment itu sebab tak akan berulang setiap momment itu, semua berbeza.

kebebasan. you can do whatever you want as long as u behave yourself. simple kan. sebab aku bukan tuhan pun. tak boleh jangka apa yang akan berlaku seterusnya. so i think sama-sama perlu ada masa untuk diri sendiri.

protection. perempuan nih keras mana pun dia nak someone yang boleh protect dia macam loving gitu la. tapi aku tak de la over benar sampai nak mengongkong hidup seseorang lelaki tu. kalau aku jadi laki pun, tak lama la dengan aku.haha.

so far itu yang boleh aku fikirkan. basic thing je sebab ni semua duniawi (pinjam ayat yer). k la aku nak pergi menyambung rehat. chow ;)

No comments:

Post a Comment