June 12, 2011

kau harus ada

kenapa panjang sangat line nih?penat la aku nak beratur. tibe2 ada satu suara menegur aku. hi, boleh kenal?. dalam hati berkata 'ada jugak nak kene lempang mamat ni'. aku buat la muka blur aku as usual.ceh.


bandaraya yang sesak. semak kepala otak aku. kini ini masanya untuk aku merelease tensi yah. laut kelihatan luas. awan yang biru. pasir halus di pantai. mat n minah salleh berjemuran. aku+sunglass+flip flop = relax di bawah pokok.


syukur dengan creation tuhan. cantiknya. macam nak tinggalkan saja semua di bandar dan mula hidup baru di sini. tapi tanggungjawab masih ada.


cerita tentang kesedihan mula muncul semula. tapi itu semua mengajar aku supaya lebih menghargai apa yang aku ada. biarlah ada yang cuba menghancurkan harapan aku tetapi aku percaya pada takdir. mungkin masa pembalasan kut. redha je la.


siulan burung kedengaran. bangunkan aku dari mimpi ini. makin tinggi imaginasi aku. ada hot stuff melintas di hadapan. wow. mula la dengan gaya ala2 bad boys (ada gaya gay skit). i like but tengok je la. aku kan pemalu (sangat la tapi takde niat nak tackle pun). membiarkan saja ia berlalu.


itu semua peristiwa 5 tahun yang lepas. kini aku sedang menunngu masa untuk dapat my own 'zara' ;) hehe insyallah kalau ada peng 'donate'. haha. siapkah? hmm masih lagi question mark. berangan macam the beckams ;)


arghhhh bangun2 rupanya da pukul 2.00 petang la. haha lama kut tak bangun selewat nih. usia makin meningkat. badan perlukan rehat yang lebih. so esok workout la ye ;)

No comments:

Post a Comment