May 15, 2011

Y.O.U.T.H

sangat letih tapi happy sedikit la. jumpe my brader merangkap my best fwen la. lama gile kut tak hangout tapi kejap pun ok jer. hahhaa

banyak orang la aku jumpe tadi member zaman blaja sumer tapi yang rasa macam sengal bila ada orang stalker aku lagi. nasib baik kali nih aku pandai melarikan diri. ada plak gatal nak mengorat tapi malas aku bukan budget hot ok tapi aku xde arr attract orang pun.

aku berjalan kaki dari bukit bintang - pavillion - klcc - saloma bistro ;) jauh bukan tapi rasa biase je walaupun ramai yang kata aku da gemuk! AMK?

dari pagi sampai ke malam memang my legs is killing me la weh. budget salam tpm bleh jadi kaya.haha aura. lega bila da sampai umah. esok bakal menyusul masalah baru. sabar jelah.

2 comments:

  1. yezza. tapi dalam hati takut jugak ada org gila nak curah asid kat i ke kan.huhu tp memang sangat tenang ;)

    ReplyDelete