May 20, 2011

1st

yezza i m back setelah berpuasa selama 2 hari.huhu alhamdulillah settle program aku yg satu. letih tak tercover lagi biase la first time kan. hmm tengah memikir nih samada nak merempit atau menjadi pemandu f1 (pembawa kan kereta sesuka hati)? kene bergantung kepada my financial planning rasanya. yang kaya bapak bukan aku.

haha jangan perasan diri tuh hot ok. tapi kalau demam macam mane ek? ;P sudahlah malas aku nak layan. Aku da lama tak rujuk pakar psycho aku nih untuk membincangkan issue atau project yang lama bagi aku pending. yelah aku pulak busy (konon la).

tidur 10 minit pun bleh sempat mimpi ada rumah and sibuk nak id kan ngan konsep merah, putih dan hitam with all those simple things. tapi memang nih pun yang aku nak but for time being berangan pun jadi la. letak benda-benda yang simple. ni yang payah kalau da sampai ikea. bukan nak beli sangat tapi berimaginasi tinggi.

aduh hope sangat dapat buat something to improve myself. i m nobody but i have faith in myself ;) challo babe

2 comments:

  1. nak duduk dgn u.nak dgn u.(before masing2 kawen).haha.

    rindu nak talk2.

    ReplyDelete
  2. yes dear.harap dapat duduk satu rumah dengan u before kite kawen (tinggi angan2).hehe nak deco rumah dengan u with our girl talk ;)

    ReplyDelete