May 22, 2011

Kelapa Goncang

semalam aku bangun dari tido dengan perasaan selamba ingin memandu lebih kurang sejauh 142 km. aku capai towel dan mandi menyiapkan diri untuk melangkah pergi. salam abah sambil ucapkan "abah, nana nak kluar k". abah seperti biasa dengan muka xde perasaan menyatakan ok.

bertemankan faizal tahir aku sampai ke destinasi. aku ikut gerak hati je driving ni sampai tak sampai blakang kira tapi yang best tuh tak sesat pulak kan. laluan tu mudah je orang kata.hehe.

mungkin kedengaran macam main-main but i just go with my instinct. sesampai je, hehe aku menculik sesorang yang terpaksa menjadi tour guide aku. minta maaf yer incik. saya datang membuat lawatan sambil belajar (yer yer aje).

membiarkan saja flow masa begitu sahaja aku jelajah part of it. ada tempat yang tak pernah pergi ada tempat yang pernah pergi iaitu tempat yang menjual sesuatu yang aku craving da lama gilE!! "coconut shake" .haha beriya jer bercerita. tapi aku miss buat sesuatu iaitu menghirup udara yang best sebab kalau kat kl nih lepak tepi sungai klang je la kut.haha.

Ape-ape pun aku really apprecite it and feel so thankful.thank u so much ;)

No comments:

Post a Comment