May 10, 2011

zehn

1. seawal pagi aku terima text dari orang yang agak lama juga menyepi.

2.perasaan bersalah selalu bermain di fikiran aku.yelah aku tau aku nih jahat.

3.aku rasa sangat terharu. dah lama aku tak rasa sebak gila nak menangis pepagi buta.

4.syukur sangat dengan apa yang terjadi.tuhan mendengar dan tahu parut di hati ni.

5.kerja belambak tapi aku still relax.motive?

6.masalah aku, suka utamakan orang yang aku sayang dari diri aku.tak patut tuh.

7.geram membuak tapi sabar je la yang aku mampu.

8.lonely ke hidup aku nih?muram ke?abis kalau aku senyum dan ketawa tuh bermaksud ape?

9.best friend aku slalu menghadapi situasi yang sama serentak dengan aku.

10.rindu mak.

3 comments:

  1. I balik ni, mahu menangis dengan mama i.
    tadi k.anis call masa i sedang nangis di tempat kerja.Good friends selalu ada dengan i bila i sedang down.Thanks to u also.

    I selalu ada untuk u, jgn pernah lupa.

    ReplyDelete
  2. thanks dear. nape yer kite situasi kita selalu berlaku serentak. i pun da lama tak nangis pepagi buta. the last time i check ia berlaku paling teruk masa u tengah solat.hmmm sedih. can't wait to spill it out ;(

    ReplyDelete
  3. u tak rasa kita mcm best?sekurang2nya kita leh trace what is next?if i down dlm hal kerja, mesti u pon sm.if i fall in love again, msti u feel the same situation as well.hee.

    u cptla kawen, for sure i ikot jejak u =)

    ReplyDelete