June 28, 2012

26 Jun

seminggu sebelum aku dah booked Ash. Tak kisah la dia ingat atau tak tapi aku tetap nak gi hometown dia. gile? memang gile. Lepas balik office jer, aku terus pergi. Aku berbekalkan chocolate Ferrero Rocher & Karya Kufi jek. Konon paling suwit la.Puiii.

Sheeedappp ;p
Al-Fatihah from Karya Kufi

Sian dia. Keletihan. Aku tak harap pun dia ingat the date tapi rasa sangat romantic bila da sampai tu, dia bisik kat telinga 'Happy Anniversary Sayang'. Luluh kejap.hehehe. So lepas tu aku pegi dinner dengan Ash kat Restoran Sri Melayu (betul ke Ash?). Tempat dia best tapi malangnya spot yang Ash nak kite orang duduk ada function la plak.hishhh.So Ash, another dinner maybe? hehehehe. Lepas tu, ajak Ash gi Chatime untuk membeli Strawberry Pudding Au Lait. 

ni pun shhedapp ;p
Diteruskan lagi dengan Karoeke kat area rumah Ash. Hampa we ouls sebab lagu masing-masing tak berapa nak ada. hahaha Thanks Ash. Love you la. Tak berapa nak lepak sangat pasal dua-dua pun letih balik dari office terus date kan. hah. Ape-ape pun, 'Happy Anniversary Sayang'.love.ZaRA.

p/s: To my dear Ash, Spain versus Italy...Phuiiii.

No comments:

Post a Comment