April 2, 2012

I'm not Superstar

Pancaran lampu elektrik di tepi jalan mengiringi kenangan dan sedikit titisan air mata. Macam satu babak dalam drama. It's April. Penat. Letih. Tapi tetap positif untuk sedapkan hati. Masih merasakan diri kuat tetapi hakikatnya, I'm just an ordinary person. 

Ya Allah, kat berikanlah kekuatan dalam diri aku ini. Aku hanya seorang yang simple dan tak suka complicated. Yeah, setiap manusia berhak melakukan apa saja walaupun ada pertalian. Ada sesiapa mempunyai masalah bersama perempuan terutamanya lelaki? Silalah berhubung dengan saya kerana saya akan sentiasa ada jikalau diperlukan. Boleh jadi kaunselor lepas nih.

Biasalah ini semua buat saya busy. Penat. Seangkatan dengannya. Lepas ni fokus. Cari duit banyak-banyak. Biarlah apa orang nak kata duit banyak tak bahagia asal aku boleh beli apa yang aku nak. Dah lama aku tak merasa nak beli barang besar untuk diri aku sendiri. Kalau next minute aku da tak ada, ada siapa kisah?

It's going to be tough and i've to be super strong.ZaRA.

 

No comments:

Post a Comment