January 3, 2012

empty

aku tengah mood swing rasanya. rasa nak sedih dan sentap. mula la rasa single. memang or betul eyh? ntah macam mana aku da start nak draf aku punye financial flow. with or without, i have to do it. kalau tak memang tak akan jadi ape-ape la.

rasa macam nak berada di tepi laut dan menghayati anginnya di kala petang-petang. lately aku suke membaca. hobby kut dari dulu mungkin da datang balik. tak nak cakap kenapa tapi aku rasa aku tau reason dia. rasa nak lari je dari semua dan hilangkan diri.

pernah tak rasa diri dipergunaakan? aku tak tau nak describe macam mana. tapi yang pasti aku rasa sedih. rasa kadang kala pengorbanan tu tak dihargai. bukan semua yang aku lakukan untuk mendapat perhatian atau dihargai tapi seperti tiada siapa yang ingin mendengar.

affni, kak anis...terima kasih sebab sudi mendengar apa yang aku luahkan. aku sebenarnya sentiasa ada dalam dilemma tapi aku selalu ignore dengan ayat go with the flow tapi agak-agak sampai bile eyh? kalau aku hilang agak-agak ada orang nak cari aku ke? aku rasa tak kut sebab macam tak penting je.

mungkin setelah aku terjaga dari lena sebentar lagi aku memberi aku satu semangat untuk memulakan sesuatu dengan fresh. sekian zara.

No comments:

Post a Comment