December 29, 2011

Kejut Buatan

He Has Made Everything Beautiful In Its Time ;)
Boleh la consider aku baru balik dari Singapore. Letih jugak la 2 kali keluar masuk tapi happy sangat sebab dapat bawak Ash pegi sana. Walaupun ada conflict drama kann tapi tak boleh la lama-lama mara. Start dengan beli CD game kat Simei. Nasib ada McDonald. Sedapkan McChicken? Yum yum. Lepak kat Ochard road sampai 2 kali tapi takde lah banyak sangat nak shopping mungkin barang lebih kurang kat kl. Misi utama sebenarnya nak pegi Universal Studio. HAPPY BIRTHDAY ASH!! Bestkan birthday ada kat USS ;) Biasalah nak naik ride yang kene Q panjang tapi berbaloi. Aku pun suke The Mummy punye ride. Hehe. Sian dia kaki sampai sakit terpakselah beli slipper. Balik terus aku drive sebab aku tak nak dia penat atau sakit. Memang pengsan la the day after ibarat macam pergi berperang.

This is 4 u Ash ;)
Surprise Ash!!! Haha aku ingat lagi ok untuk cupcakes yang comel ini. Sedapnye!!! Sempat Makan Baskin Robbin dengan Ash. Gelak tak ingat punya sebelum pegi movie. I wish u all the best in every single things that u do. Hope you are happy with all the things i did for u Ash. Ada la muka kejutan tuh macam tengok Sherlock Homes ;) Birthday Present ape ye agak-agaknya? Aku tak adalah sweet mana tapi Insyallah coming soon ku birthday present. For time being Origami Bebird la Ash yang boleh. HAVE A BLAST BIRTHDAY WEEKEND ASH. Love, ZARA.

25 Bebird Origami ;)

No comments:

Post a Comment