November 28, 2011

Santai

hari ni hari santai aku di rumah. paling best bergolek golek di atas katil. segala text, whatsapp or phone call aku biarkan kerana hari ni aku nak relax. banyak benda aku mimpi semalam. bila aku realise, itu semua yang aku fikirkan semalam before aku tido. Letih sangat memikir sampai bangun lambat hari ni. da la hujan plus guruh2 sampai petang memang tarik selimut la aku.

2 keping roti disapu butter n taburan gula. my first meal. nak keluar memang aku malas hari ni. Ada la jugak memikirkan Ash yang jauh di seberang sana. Hope he's fine. Aku nak siapkan baju nak pergi kerja for next week. Main Dance Central sampai lebam. Semalam, before tido aku main. Agaknya itu penyebab aku bangun lambat.

Teringat kat Affni yang berada di atas sana. I know that she's have something to talk to. same as me. i  hope  you will be strong girl. i love my family. Ape2 pun yang jadi, dia orang la tempat aku mengadu. banyak benda yang aku fikirkan. My future is the most. Ape lah nasib. Next month harap semuanya akan settle biarlah asalkan settle. Dah lama tak pergi vacation. Mula la berangan kan. Since aku da start kerja, tak de chances nak pergi travel yang jauh2. Hehe berangan nak pegi LAX ke tapi aku nak tour Europe dulu.

Cerita pasal football, aku kurang setuju dengan my friend punya opinion yang mengatakan perempuan nowdays baru minat tengok bola since our national team main makin bagus. ape2 jelah yang penting Wan Zack Haikal is my....ok la nanti sambung lagi. peace ;)

No comments:

Post a Comment