October 23, 2011

Hari Bersamanya

Danke schon Heir Ash ;) Its really a great days to spend my time with u. da jangan nak gedik sangat. Kenapa la dari dulu lagi aku elak perasaan ni? Takut? Phobia? Aduh common, this is life u just have to faced it wheather u like it or not.


Syukur sangat sebab masih lagi diberi peluang oleh tuhan untuk bersama orang yang menghargai diri kite. I learn a lot day by day. Aku bukan la perfect tapi kalau boleh aku mahukan yang terbaik buat orang yang berada di sisi aku tanpa sebarang paksaan.


ok la xmo emo2 sangat. Ape lagi banyak sangat activity yang dilakukan bersama. Hmm what i m going to say u r strong ;) Serious xtpu punya. Tadi pegi la main golf simulation. aku pukul bola ke lautan jugak la tp AMK? 


Macam Wonder Women yer? siap la nanti ;p


Hehe terima kasih kerana sudi betting sama saye main pool. Haha hero selalu kalah dulu menang kemudian okeh. walaupun que tu kene daguku yang hensem, kemenangan tetap milikku. so Ash, bile next game? Haha wa tak ada hal ma.


Aloha Club u memang terbaik, sedap gak la amoi2 tu bergelek2 menari dengan suara yang menusuk kalbu. hehe thanks ya at least dapat la dengar musik2 yang bisa untuk dilayan ;)


Real steel?memang terbaik. Hugh Jackman mmg lazat walaupun da tua okeh ;) love the story line kira xbosan la. So bile lagi nak tgk sunset yer? Hehe aku memang la tak romantic tapi ada perasaan jugak la kann. 


Ape2 aku hargai hari-hari bersamanya kerana ia sangat berharga dan bukan untuk di 'curious' (wlpn ada sedikit dalam hati) okeh. Haila buang la ego wahai diriku  kerana apa la yang kau dapat hah?


Selamat Malam Semua. xoxo ;)



No comments:

Post a Comment