October 19, 2011

Graduasi mungkin?

I still believe someday you and me, will find ourselves in love again...

Music yang start my day. pepagi da jiwang. haha AMK? Nape la asyik dapat kejutan kene attend kursus lagi. da la tempat tak fimiliar plak tuh. penat aku bargain cuti ngan budak opis gara2 nak abiskan cuti ganti aku sebanyak 6 hari. haha layan la. mar tanya tadi kali ni kau nak pegi cuti mane plak? hmm europe opkos ;) jawab dalam hati je la. 


Ok la, aku tgk skarang musim orang tengah konvo. Hehe seronok tengok and tahniah la kepada2 mereka ya. Bile lagi aku nak konvo ek? Insyallah kalau ada rezeki. Tapi kali ni aku single rider lagi ke kalau pegi? Haha da dua kali aku konvo, memang hati kering la pegi sendiri. bukan ape aku malas la nak susahkan parents aku nak menempuh orang ramai2. alasan je nih. aku cakap nnt tengok gamba je la. Gile punya tak bagi pegikan. Sama la jugak masa aku tgh active berlari-lari dulu. Haha ape kene la ngan aku nih. dia orang nak datang kasi support aku cakap xpe la. nanti susah2 je datang. Teringat masa Degree my best fwen, Affnie @ Mia telah datang membawa bunga yg berbaur bear (yang telah dirembat oleh Mr L). so sweet of u la ;)



Spirit dia orang tetap ade dalam aku walaupun ape yang terjadi so jangan risau k mak and abah. Rindu mak ;( tapi apekan daya. hmm saje je nih. k la aroma sup abah da memanggil kat bawah tu. yum2. guten nach.

No comments:

Post a Comment