April 6, 2011

Liar

tak perlu aku nak senaraikan ciri-ciri orang macam nih. tanda-tanda yang paling tinggi yang aku nampak adalah suke benar bagi alasan. sampai kekadang da get use to it da. ye apabila terlalu banyak mencipta alasan maka dengan rasminya orang itu memang hendak melakukan penipuan atau telah melakukan penipuan.itu bukan mungkin tapi pasti.

sekarang ini dah ada orang mencipta alasan kembali. sekali lagi ingin menipu dan sekali lagi ingin menyakitkan hati. kenapa nak menipu sampai pijak kepala. kenapa tak berpikir dahulu sebelum buat sesuatu..betul ke manusia bila dah melakukan sesuatu baru nak berpikir. cakap main lepas je tanpa berfikir dahulu. terlajak perahu boleh diundur tapi terlanjur berkata masakan boleh ditarik balik.

sudah cukup rasanya untuk melakukannya. perilaku yang berulang kali yang akhirnya menyakitkan diri sendiri. teruskanlah rentak anda itu. alasan yang diberi pun tidak memberi apa-apa. bukan untuk membalas dendam tapi hidup ini kan macam roda. kita tak selalunya berada di atas kan. mungkin kali ini anda terlepas tapi esok lusa kita sendiri tak tau. letih jugak sampai tahap yang hanya mampu untuk tersenyum.guten nach..

No comments:

Post a Comment