April 1, 2011

a lil bit crazy


alamak ape jadi today nih? sabar je la tapi at least dapat buat benda yang tergendala. hope ia dapat mendatangkan hasil (haha yer yer aje).

tadi pegi hospital jap. mencari orang pakar untuk memulihkan aku. kalau aku pakar da lama xyah cari. hope nanti semua berjalan lancar. hehe stick to my word!!!
cantik tak glasses nih? coach aje pun

hope sangat my previous injury in 2006 nih getting better. tak ramai yang tahu dan faham what i m being through because aku tak nak simpati dari sesiapa but rasa syukur dapat lihat mereka and cherish them. aku syukur dengan nikmat yang tuhan bagi. Sorry kalau terlebih aksi sebab tuh aku suke pegang tengok orang terlebih (jangan mara yer) seandainya esok hari tak dapat lihat lagi. sedih tapi nak buat macam mana. tak kisah la asal aku pegang kata aku sudah. dunia nih suka-suka (kata boss aku, ceh!). Ape-ape pun sabar saje dengan ape yang berlaku ;)