October 19, 2010

define good, please?

hi there.

its been a year i guess. tapi harap aku aku trus menglipur lara. let me start with this year kinda bad year for me. tapi kalau buruk pasti ada baik dia jugak kan. yeah, tahun ni ibarat aku mengenal dunia luar. dapat kerja yang d mana merupakan punca segalanya untuk hidup aku.

ok la aku pun nyampah jugak nak cite pasal keje yang tak habis2 nih. biase la management.bluekkk. tapi syukur at lease ade la jugak orang nak hired aku nih kan.

sebenarnye aku baru je pulang dari melihat aksi di alley. yeah mungkin yang pertama dan untuk yang terakhir? kite tunggu dan lihat je kesudahannya. aku ucap terima kasih yang teramat sangat kepada kawan baik ku, affnie yg cumel kerana sentiasa berada di sisi aku dalam menghadapi dugaan yang agak besar pada diri aku. thanks babe, kau punca semangat aku.




dalam mempersiapkan diri menempuh dugaan yang sangat mencabar ni, aku banyak muhasabah diri, melihat diri sendiri yang tidak pernah sempurna dari mengelak melakukan kesalahan yang berulang tapi aku bersyukur kerana mempunyai satu sifat dalam diri aku yang aku sendiri tidak sangka tak tergambarkan "kesabaran".

jatuh tak bermaksud kalah tetapi memberi pengajaran kepada diri aku supaya lebih tabah dan bersedia untuk menempuh dugaan yang lagi besar. tahun ni jugak aku dapat berjumpa dengan soulmate aku yang aku sendiri tak sangka selama nih ada di depan mata aku. mungkin tak semestinya bersama tapi aku yakin, kalau ada usaha pasti akan dapat bersama. itu semua takdir yang menentukan tapi bagi aku, hidup ni hanya sekali dan tak salah kalau berusaha untuk mendapatkannya ;)

yeah the best part, kakak aku da kawin tanggal 10.10.10. moga bahagia selalu aku ucapkan. aku bersyukur dikurniakan keluarga yang begitu memahami dan menjadikan diriku sangat open minded dan berdikari dalam pelbagai aspect. very thankful.syukur ;)

aku terima dan redha kerana bagi aku tak semua yang kita inginkan kita dapat so just terima da. aku da mula suka balik dengan ayat "what goes around comes around".peace.

No comments:

Post a Comment