May 6, 2013

Hello Dude!!!

Mesti kecoh pasal jari biru. owh mencikkk sebab aku punye belum totally hilang. Aku tak suka politics so memang tak ade la nak blogging pasal GE ok?

Asyik cite pasal relationship aje. Sekarang ni memang tengah stage merah la babe. Aku tak kuasa nak layan. Jaga hati sendiri lagi bagus. Apabila orang lama datang kembali, apa aku buat? Macam biasa layan je la orang nak kawan kan.

Return of the Ex's... Haha ko rasa kau hot ke nyah. Memang tak de la aku feel macam gitu. Jangan ditambah serabut di kepala. Aduh tactic i miss you sangat basi dan tak matured. Haha tapi biarlah perasaan orang, tak baik nak di main-mainkan just straight forward kata tak berminat.

Jumpe my close friend tadi. Aku pergi lunch dengan dia. I'm happy because rasa release. Tak tahu nak decribe the feeling tapi yang penting bukan fall in love ok. Mungkin rindu kut perasaan caring dan protected dari seseorang. Its a simple word but very meaningful. Miss Affni pasti faham apa yang cuba aku sampaikan.

Sharing a lil bit of our current live. Yeah, both been busy but I think it was a good catch up. Bagi aku its a lesson for me to face the future of mine. Haha surrounding by Dude katanya. Aku pun tak perasan pulak but at least mereka mereka ini sudi memberi nasihat kepada aku untuk menjadi yang lebih baik. I believe I'm looking forward to my future. 

Seawal pagi tadi, aku membaca semua conversation yang lama yang berada di dalam email. Boleh dilihat corak atau perwatakan orang yang closed dengan aku. Hmmm syokkan kalau bercinta di awalan sebab orang lelaki tu tidak pernah akan berhenti untuk memiliki kita. Aku nak sampai aku tutup mata boleh? It's a wish ;) Tutur kata bahasa yang menyenangkan hati.

Next, aku nak pergi merantau dengan dia. Boleh? Kalau tak ada yang sudi pergi travelling nak buat macam mana. Susah nak follow schedule orang yag sememangnya tak nak pergi. Apa la susah sangat cakap tak nak. Tak suka aku buat orang tertanya-tanya. Macam dungu dibuatnya.

Apa-apa pun keyword diri saya, sabar.Nanti aku cite lagi.Love.zaRA,

No comments:

Post a Comment