February 27, 2013

Kisah Februari 13

Nobody is perfect. Hanya diri kita tahu bila seseorang tu  perfect bila kite kenal dia lebih mendalam. ceh.... Tapi when you get to know that person deeper, the perfectness will shed away one by one gradually. Nowdays, aku busy sikit dengan wedding preration.What? Semangat nak kahwin ke uols. Bila Ash bagi support memang la aku bersemangat. We complete each other. That's the thing kena belajar slowly sebab bukan nak hidup kejap je ngan dia (kalau diizinkan Allah swt). Insyallah. 

Sekarang ni memang memerlukan wedding planner aka bride's maid n she's everything, Miss Affnie. I was thinking nak spend time dengan dia to plan my wedding and also our girls talk. Miss Anis and Ina sila join sekali ok. Aku asyik jer 24/7 surfing the net. Mencari dan mencari. Actually idea yang penting. Huh really need orang memberi comment yang membina dan menolong sepanjang pencarian ini. Insyallah aku akan ke seberang sekali lagi tapi this time with my sisters. Hehe dapat la balik pergi travelling macam dulu lagi cume kali ni Insyallah ada new members on board iaitu....Ash. Sapa lagikan bikkkk.

Tak nafikan dugaan bertunang tu. Banyak upside down dan yang penting salah sorang tu kene tone down la so xde la gaduh benda kecik je jadi besau. Yang best last weekend miss affnie what's app aku dan kebetulan dia ada experience satu situasi tu. hehehe dear for your info, i delete that thing okay. hahahaha kejam. Kalau nak berbicara pasal lelaki, memang takkan pernah habis.

Kerja still kerja walaupun aku boring dengan benda ni. Nak pergi mendalami minat ada huruf 'M' di situ. Apa-apa pun aku yang kene ubah diri sendiri dulu. Okay sambung balik kerja yang melimpah ni. hehehe.Love.ZaRA.



1 comment:

  1. Ala.

    i tak boleh kalao u dah start teringat-ingat i ni.hii.inshaAllah.i pon penin pale bila nak turun KL.al tgh dibekukan sbb short manpower kritikal gila now.hadoi.balik 5 hari pon rasa tak cukup kat rumah, dgn si gemok tak bagi keluar langsong.haha.u prepared dulu k.ada masa nya t kita gather.last minute plan as usual.

    ReplyDelete