June 15, 2012

Sedar diri wahai ZaRA

hello. i can't sleep actually. so layan la bola since spain is playing. what's wrong with me? being too emotional? ok, first. flirting while you in relationship is not okay for me, too many people either take it too far or the wrong way. tapi dari hasil ini, what do i get? kena mara sebab ibarat tidak mempercayai.

its normal when girls get jelous but when boys get jealous, you know he's going to be loyal. yelah, aku sedar diri bukan hot stuff pun. tapi yelah, tak boleh nak paksa orang buat apa yang kite suke. so kene belajar untuk diam diri like i used to be.

Untung jadi kawan sometimes bile tengok sebab bila dalam masalah atau conflict, mesti dia cuba membantu atau untuk amik tahu. tapi yang companion dia nih, hanya dapat luahan kasih sayang yang kadangkala rasa confused. betul ke ni atau nak sedapkan hati?

tak apelah. rasa macam sekali lagi kene. mungkin nak revenge kut apa yang pernah aku buat. terima kasih la sebab bagi aku, kalau ada niat tu walaupun sedikit, aku ucap tahniah sebab memang da berjaya sangat.

Nak menangis pun, kadang2 rasa bodo dan tak berbaloi untuk orang yang tak hargai kewujudan diri ni. tapi apa pun, terima kasih di atas kemaafan yang lalu kerana membuatkan aku rasa dapat menarik sedikit nafas lega.

bila orang da start playing hard to get bila da in relationship, i can say nothing. it just put on a gap for me to know better and giving others the chances.

Ya Allah, if this a challange for me again? pray that someday, people will notice my existance in his life and appreciate me when i'm around and always cherish me.ZaRA.

No comments:

Post a Comment