January 9, 2012

Asal Boleh

Mungkin aku terlalu mengejar tahun 2012 ni dengan mengharapkan akan menjadi sesuatu. Halangan tuh memang ada tapi kene work for it.

Lately sebenarnya ada rasa sesuatu yang tak kene tapi aku selalu ignore kan aje.i have to start to think about myself from this second sebab aku rasa sedikit pissed off bila rasa kene ignore.Memang planning tak salah tapi bila da plan, i really focus towards i m planning about.Aku da malas nak main2 n mingle around. Rasa macam kene slice je hati aku ni bila baca something. Yeah everybody have secrets but rasa better aku tak tahu dari tahu. Tapi aku da tau. so? huh sabar dan terus bersabar. aku rasa kalau nak playing around, better leave me.

Insyallah once i get it, either u want it or just leave ok. bukan senang2 nak leave tapi kalau aku da malas jangan tanya kenapa.

No comments:

Post a Comment