November 17, 2011

Persahabatan itu akan kekal jika anda menghargainya...

hari ni aku cuti. exam. Insyallah, kalau ada rezeki, pergi la aku ke next level. Amin. Kehadiran Ash bagi aku memberi sinar baru. Aku masih lagi takut tapi perlu bersedia dengan kemungkinan yang berlaku. 

After exam, aku lepak ngan my bff, miss Affnie aka mia. Rasa happy yang unique bagi aku today keluar dengan dia. Its like we've grown up abis, sudah hampir 12 tahun our friendship. Segala susah senang aku dikongsi bersama dia, ibarat she's n=know everrything about me. kami memulakan pengembaraan hari ni dengan membeli barang-barang hiasan  untuk di decorate kan di bilik abang nya. cara kami berinteraksi seperti designer & customer. opkos she is the designer. aku siap merancang ingin membuka floor plan bersama dia jika aku sudah mempunyai rumah nnt. to Ash, don;t worry ok.

Port last aku bersama Affnie, sudah tentu di food court Ikano di bawah itu. Menu biase, Asam Laksa, Kueh Biru, Pita Bread & Soya Bean. Memang signature kami if ke sana. Suke mencari inspiration. Bercerita kisah hidup masing-masing aka mengupdate masing-masing tentang apa yang dilalui. I'm happy to hear that she's happy with my life right now. Banyak perbezaan yang dia lihat dari diri aku. Aku rasa syukur dia juga mempunyai perspective yang sama seperti aku. 

Percutian owner Boutique 404 harapnya akan menjadi. Kepada kakak ku yang berada jauh di Terengganu itu, sila la buka calender anda untuk di block tarikhnya. Harap akak berada dalam keadaan yang tenang di sana. Aku dan Ina bersedia untuk menerima date2 dari  kamu. Mungkin hari ini, adalah hari untuk me revise segala perjalanan hidup aku bersama Cik Mia. Love u all.

No comments:

Post a Comment