November 14, 2011

cukup sudah

hi there, its been a week i guess. Wedding invitation tak putus2 every weekend. Layan je la orang da jemput. i think ramai yang choose da date 11.11.11 & 20.11.2011. ape2 pun congratulation to all of them. Nape yer setiap kali nak capai happiness mesti ada je benda menghalang.

kadang2 aku da rasa immune. Kesian pun ada. cube kalau aku kat tempat dia? hmm nape la aku nak jaga hati sangat? sebab aku tak nak rasa sakit macam tuh. da sudah la. aku kene sentiasa bersedia. manusia boleh berubah sekelip mata je.

aku da tak nak simpan or pendam ape2 lagi yang aku rasa. da cukup la, makan diri sendiri. it just my way, i dont want to force people to like me or to love me. i m worth it. so please, quit playing games with my heart. i just want everybody to be happy.

My life? mmg complicated pun tapi alhamdulillah, boleh manage lagi. Thanks to all my family and friends cause do care about me. Persoalan yang sama aku dapat dari mereka semua tapi aku hanya menjawab yang positive saje. Kali ni aku da penat nak selindung. Jangan salahkan aku if kau sendiri yang tak berani berdepan dengan current situation. da la, ape2 pun happy2 aje k ;) aku just nak cakap dont put on any hope on me if u r not sure what r u doing. this will ruin my life & i m not going let it happen.. again.




No comments:

Post a Comment