September 3, 2011

Apabila......

aku rasa perlu undur diri sebab unsur2 cemburu sudah mula timbul. ini bermakna aku sudah mula sayang sama dia. wah siapakah? aku rasa kau tahu siapa. hmm how now? kalau aku blah je nanti jadi tragedi lagi. sayangnya... we can talk almost about everything kira connect la bukan bercerita pasal masalah cinta ok other than that!! arghhh Ya Allah, please heal me, heal me, clean all the pain of yesterday.

aku tak nak dibayangi kesakitan dulu!!! yang akhirnya merosakkan almost everything. ya allah, apa harus aku lakukan, da banyak kali aku cuba, macam main tug of war!!! Sedapkan hati, kalau ada jodoh ada lah, kalau xde xpe. its not like that sume benda berhasil dengan usaha bukan setakat janji kosong atau kata-kata dusta saja.

tak mengharap pape pun cuma perasaan tu muncul. aku tak nak rosakkan apa yang ada sekarang. tapi sampai bila? guide me Ya Allah ;)))))))

***seronoknya kalau aku berada dalam situasi di atas semula. maksud aku, bila kite da start sayang seseorang secara serious ;)

No comments:

Post a Comment