August 30, 2011

Kini Baru Ku Tahu

patutlah dia takut nak jumpe dengan aku. kalau kau tak bersalah, kau pasti tak ada masalah untuk berjumpa dengan aku. Ya, aku admit aku salah juga dahulu. tapi rupanya da ada pengganti dengan alasan berkongsi masalah bersama.b*******s. patutlah ibarat aku macam texting sorang2 je dulu. tak pernah...... kenapa aku find out di pagi syawal ini? setelah setahun lebih berlalu. mujur aku bukan seorang perempuan yang suka-suka nak memaki orang tanpa usul periksa.

aku lost selepas itu, kerana kesibukan kerja plus kursus itu, aku cuba untuk hilangkan nya. lebih night mare, aku ada bossess yang psycho rupanya. dah la satu masalah dalam kepala tambah lagi dengan yang ini. huh. memang cabaran. i meet someone.

walaupun aku masih ada lagi perasaan phobia dengan cerita lepas, aku juga telah buat silap dengannya. aku silap lagi. ignore dia sewaktu he was around. kenapa aku biarkan phobia masa lalu meghantui aku dengan merosakkannya plus dengan hasutan seseorang. haila sengalnye aku rasa.

sudahlah penat aku pendam dalam hati macam-macam perkara. sehingga kini, aku harus melepaskan semuanya perlahan-lahan agar aku bisa tenang. Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf buat dia yang pernah aku sakiti. Sekian luahan ku.

No comments:

Post a Comment