August 29, 2011

Bebelan

1. bangun. pegi dentist. then pegi klang cari bag. pastu kemas rumah. next, pegi klcc berbuka kat Chinoz with my gurl fwens. lepak2 pegi pavillion beli kasut. then baru sampai rumah. kat rumah steam baju and kemas closet. bye2 old baju. layan 3 movies. teman sorang budak nak balik rumah ;). sahur. solat subuh. then baru tidur. uhhhh that was saturday punya schdule.

2.sunday. wake up. jalan tar with sister+husband+brother. window shopping. tetiba my fwen nak sentap pasal tak nak ambil dia tomorrow but AAK? . ampang point looking for dvds n ice cream. bazaar at melawati. looking for jelly. balik prepare for berbuka with abah. malam tgk movies tgk bola skit then blogging.

3.kalau boring jangan baca sbb suke hati aku la.(sorry da nak masuk mode PMS). malas aku nak layan orang poser. kalau kita hargai seseorang tu, xperlu nak ckp selalu kut. just keep it to urself. hidup ni sementara je pun tak perlu la nak serious sangat tapi kalau bab akhirat tu pasti ;)

4.bila la dapat bold kan my head ini. sorry bahasa rojak sebab suka aku la. esok kerja. kene rajinkan diri sebab keje berlambak. tak de sapa nak tolong melainkan diri sendiri. rindu mak. suka kawan dengan orang yang suke bercerita pasal mak dia dan hargai pengorbanan mak dia. biar pun da kawin, jangan lebihkan isteri dari mak sendiri kalau tak hidup tak tenteram babe. maksud bersikap adil dan jangan buang family sendiri.

5.aku bukan la baik sangat tapi sekadar kongsi saja dari pengalaman yang aku lalui. hidup bersederhana. jangan susahkan orang selagi boleh. jangan ingat orang senyap tu xde perasaan. k la aku da ke laut da nih. Insyallah Selamat berpuasa untuk hari yang terakhir buat Ramadhan 1432 H ;) salam.


No comments:

Post a Comment