March 22, 2011

freedom

planning mungkin bagus tapi slalu benda yang spontaneous lagi menjadi. last weekend, aku menghabiskan masa ku bersama my best friend dari sekolah dulu, miss affnie. dari kl sampai ke perak cerita kami tak abis selama 2 hari. hah bayangkan lah.

di tambah dengan plot cerita yang di ceritakan, kami bersetuju untuk membuat satu projek di mana mungkin bisa mendatangkan keuntungan (ye ye aje). terima kasih kerana sudi menolong dan idea-idea yang disumbangkan.

people can change just like that but aku harap aku berubah untuk kebaikan diri aku sendiri. i got so many wedding invitation fot this year. biasa la age da suku abad so ramai la my friends yang decide to jump into the pool (kate my fwen satu lagi). hope they never regret dengan apa yang mereka sudah decide.

haha aku rasa free. i dont care if people think i'm bad person cause memang yer pun. at least jangan hiprokit atau lupa diri sudah. god who the one that judge me so u? i dont give a damn.

yeah, i really hope to fulfill my dream to be in the sky and be as a bird so that i can free to fly ;) huh pray 4 that ;)

No comments:

Post a Comment