February 7, 2011

Langkawi


i'm 16 when the first time i've been here. rasa frust skit pun ada pasal kalau tak aku da pergi melbourne. ni sume pasal cinta mati kat track & field.ceh. kat sini la segalanya bermula. aku ada training with kl team. yeah time ni semangat giler training untuk state la kn. konon power abis la padahal biasa jek.

kat sini lah bermula cinta monyet aku. haha giler sengal. kenapa la aku nih cepat sangat kesian kat orang. tuh yang cinta nih tak tahan lama.hehe ;) tapi aku da cuba jauh dari dia sampai skang pasal the last time dia datang kat aku, dia cube untuk revenge walaupun hampir berjaya la. aku? hmm layan kan aje la. nih pun jenis gile pentingkan duit or harta. so amik la semua. nnt jangan lupa bagi pahala skit kat aku akhirat nanti k pasal aku tak pandang lain selain itu waktu judgement day.thanks.ter'emo' plak.

ok last time aku pergi pulau nih, aku discover banyak benda. especially ketenangan. syukur dengan apa yang aku lihat. banyak perubahan tapi sejarah tetap saja sama kan. tempat bekalan dadah aku (chocolate ok) kat sini ler sampai sekarang tp paling utama waktu aku study kat arau dulu. sape pergi jek pasti aku pesan 2 bar chocolate cadbury marble (aussie).

tapi semua tuh da berlalu tapi semua kenangan aku tak pernah lupa. aku harap dapat lagi ke sini agar dapat ketenangan yang aku mahu.sekian.

2 comments:

  1. i also susah mahu lupa first love dolu2 brsm incik nasril.still in my heart.always =)

    ReplyDelete
  2. hehe tapi rasa funny bila ingat balik time nih ;)
    di sini segalanya bermula.

    ReplyDelete