January 7, 2011

enough

what a wonderful weather ;) pagi jumaat yang tenang. aku faham kesilapan yang telah aku lakukan. manusia memang tak lari dari itu. so sentiasa muhasabah diri.

sentiasa aku bersabar dengan caci maki oleh seseorang. aku tidak mengganggunya tapi kenapa perlu bertindak begitu? kesabaran ada tahapnya. aku berharap dia tidak akan berterusan begitu kerana aku tidak mahu sesuatu berlaku di luar kawalan aku.

aku sangka dengan tahap pendidikannya yang tinggi itu mampu membuatkannya berfikiran lebih matang dan rasional tapi.....ape yang cume aku ingin nyatakan i had enough.

2 comments:

  1. kita optimistik.selalu berusaha untuk apa yang kita nak.tapi, tuhan tu lebih maha mengetahui apa yang terbaik buat umatNya.

    =)

    ReplyDelete
  2. yezza.never give up.ada hikmah nye ;)

    ReplyDelete